| t.e.r.r.i.f.i.c |
Cheritera Dua : Peningnya!!!
Thursday 8 May 2014 • 08:48 • 0 comments

Finally,siap pun edit diary ni..Banyak sangat nak kena edit..pfffttt..almaklumlah aku ni bukan pandai sangat bab2 blog ni..banyak tengok tutorial kalau tak memang terkial-kial la kan..anyway,dah hampir siap pun..

Bosannya duduk rumah..nak kerja,tak tau nak kerja apa..try la buat business kat rumah..penat jugak la..tapi duduk kat rumah best..sebab ada my mum..nanti bila dah kena pegi universiti ke matrik mana2 ke mesti rindu tahap gaban kat beliau!..tapi konfius la nak pergi matrik ke tak nak..humm..doa je lah supaya ALLAH tunjuk jalan yang terbaik buat aku:)

Aku sekarang memang tak boleh miss citer temptation of wife..bagi aku la kan,citer tu best..sedihnya sampai meleleh air mata aku..huk2..tapi air mata ni memg suka meleleh pun kalau tengok scenes sedih..automatik dah gitu..tak leh tengok orang nangis..Malam tadi tengok citer Frozen..sedih jugak..meleleh air mata..haha

Dah la..nanti2 la story morry lagi..aku sedih sangat sekarang..nak belajar kereta pun susah..nampak orang  lain buat senang je..kat rumah tak de sape boleh tolong..kat tempat belajar dapat cikgu yang stress pulak..hmm..redo je la..ujian ALLAH bagi..moga aku sabar hadapi semua ni..


PASTFUTURE
The star owner
Assalamualaikum . Hye ! Bounjour Alls ! Welcome to My world . Feel free to do whatever you wanna do here but please mind your manners . Leave your comments with the very pleasant words . Thanks for coming and please come again:)Tengok archieve,pin tudung cute! Mood : I'm Bored -.- Status : My head under water!! :p ..

S C R E A M

"
"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : 8/5/2014
at:3:30 PM


>> Awak comel sangat
date : 5/5/2014
at: 12pm


>> finally siap
date: 4/5/2014
at: 1.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Cheritera Satu:Pin Peniti Tudung yang Cute

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nadyra Naadra
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!

    Heart Chat Bubble